Galgje of raad het woord.
Opdracht spelletje: Galgje
De computer zal een willekeurig woord uit een lijst in gedachten houden en jij moet dit woord raden. 
Bij elke beurt mag je een gokje wagen naar het hele woord of naar een letter. Je mag maximaal 10 keer fout raden.
Opmerking:
•	Je moet de computer een willekeurig woord uit de ingegeven lijst laten kiezen. 
	Daarom schrijf je bovenaan je programma: from Woord import KiesWoord
	Het willekeurige woord zet je dan in de variabele HetWoord. 
	Dit gebeurt met de volgende code: HetWoord = Kieswoord ()
•	Om de galg te tekenen zet je bovenaan je programma: from GalgTekenen import TekenGalg
	In de variabele AantalFouten hou je bij hoeveel fouten er tot dan toe gemaakt zijn. 
	De bijhorende galg tekenen gebeurt met de code: TekenGalg (AantalFouten)
•	In de variabele gok hou je bij welke letter of woord er geraden wordt.
•	In de variabele temp hou je bij welke letters van het te raden woord er tot dan toe al geraden zijn. 
	Initieel bestaat temp uit puntjes gelijk aan het aantal letters van het te raden woord.
•	In de variabele lengtewoord staat het aantal letters van het te raden woord.
•	Om bij te houden welke letters er al geraden zijn zet je bovenaan je programma: 
	from VervangLetter import Vervang
	De code om een puntje uit de variabele temp in een letter te vervangen is dan: 
	temp = Vervang (gok, lengtewoord, HetWoord, temp)
	
Variant:
•	Je breidt het spel uit zodat je meerdere keren na elkaar het spel kan spelen.