Als alternatief voor het traditionele Parental Control, ontwikkel je een programma
dat jongeren beloont met Gaming Tijd na het realiseren van een aantal activiteiten zoals bijvoorbeeld
“lezen van een boek”, “sporten”, … .

Klasse SportActiviteit (2 punten)
Definieer een klasse SportActiviteit die kan gebruikt worden voor het registreren van een sportactiviteit. De SportActiviteit
is een specialisatie van de Activiteit klasse.

Specificaties
- De naam van je programmaklasse moet
SportActiviteit
zijn en je klasse is een specialisatie van Activiteit.
- Je klasse bevat 1 bijkomende instantievariabele sport van het enum type Sport (1 punt). Dit type kan
de volgende 4 waarden hebben: VOETBAL, TENNIS, HOCKEY, ANDERE.
- Definieer de constructor met een String, een double en een Sport als parameters (0.5 punten). Deze initialiseert de instantievariabelen beschrijving, tijdsduur en sport met de overeenkomstige parameters.
- Definieer een getter voor de sport instantievariabele.
- Specialiseer de non-void methode bepaalSpeeltijd (0.5 punten). Deze methode retourneert hoeveel tijd men mag gamen voor een activiteit. Voor tennis is dit tweemaal de tijdsduur, voor voetbal is dit de tijdsduur maar 1.5, voor hockey de tijdsduur maal 1.8.
Voor alle andere sporten wordt de standaard berekening gevolgd.
Opmerkingen en tips
- Het is niet toegelaten om extra instantievariabelen toe te voegen.
- Hergebruik methodes uit andere klassen waar mogelijk.