Introductie Stel je voor dat je een spel speelt waarbij je een willekeurig getal van 0 tot en met 2 nodig hebt, maar je hebt alleen een standaard zeszijdige dobbelsteen (opgelet, onze zeszijdige dobbelsteen telt van 0 tot 5 ipv 1 tot 6).

Om dit probleem op te lossen, kunnen we een functie bedenken die de volgende transformatie uitvoert:
Bij een worp van 0 wordt het getal 0.
Bij een worp van 1 wordt het getal 1.
Bij een worp van 2 wordt het getal 2.
Bij een worp van 3 wordt het getal 0.
Bij een worp van 4 wordt het getal 1.
Bij een worp van 5 wordt het getal 2.

input:
\(X \in {0,1,2,3,4,5}\)
output:
\(Y \in {0,1,2}\)

Voorbeeld

input:
0
Output:
0
input:
1
Output:
1
input:
2
Output:
2
input:
3
Output:
0
input:
4
Output:
1
input:
5
Output:
2