Schrijf een programma dat een ASCII art figuur naar de uitvoer schrijft. De grootte $$n$$ van de figuur is de invoer voor je programma: het is een geheel getal strikt tussen 0 en 100 (dus 0 en 100 niet inbegrepen). Bij de voorbeelden staan wat figuren voor verschillende groottes $$n$$ weergegeven. Je moet zelf de correcte manier vinden om voor andere groottes $$n$$ de juiste figuur op het scherm te toveren.

Invoer

Een getal $$n \in \mathbb{N}$$, waarbij $$0 < n < 100$$.

Uitvoer

Een ASCII art figuur voor grootte $$n$$ die bestaat uit één of meer regels. Op elke regel komen enkel spaties (geen tabs) en sterretjes (*) voor. Na het laatste sterretje op een regel mogen geen spaties meer staan. Elke regel wordt afgesloten met een newline.

Voorbeeld

Invoer:

1

Uitvoer:

  ***
  * *
*** ***
*     *
*** ***
  * *
  ***

Voorbeeld

Invoer:

2

Uitvoer:

    ***
    * *
  *** ***
  *     *
***     ***
*         *
***     ***
  *     *
  *** ***
    * *
    ***

Voorbeeld

Invoer:

3

Uitvoer:

      ***
      * *
    *** ***
    *     *
  ***     ***
  *         *
***         ***
*             *
***         ***
  *         *
  ***     ***
    *     *
    *** ***
      * *
      ***