Schrijf een programma dat een ASCII art figuur naar de uitvoer schrijft. De grootte $$n$$ van de figuur is de invoer voor je programma: het is een geheel getal strikt tussen 0 en 100 (dus 0 en 100 niet inbegrepen). Bij de voorbeelden staan wat figuren voor verschillende groottes $$n$$ weergegeven. Je moet zelf de correcte manier vinden om voor andere groottes $$n$$ de juiste figuur op het scherm te toveren.
Een getal $$n \in \mathbb{N}$$, waarbij $$0 < n < 100$$.
Een ASCII art figuur voor grootte $$n$$ die bestaat uit één of meer regels. Op elke regel komen enkel spaties (geen tabs) en sterretjes (*) voor. Na het laatste sterretje op een regel mogen geen spaties meer staan. Elke regel wordt afgesloten met een newline.
Invoer:
1
Uitvoer:
***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
***
Invoer:
2
Uitvoer:
***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
***
Invoer:
3
Uitvoer:
***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
*** ***
* *
***