Voeg onderstaande code toe aan het hoofdprogramma van het (nieuwe) project Collecties. (Let op, vervorm de projectnaam niet tot de Engelse versie Collections, want dan kom je in het vaarwater van de bestaande Java-klassen!)
 
    public static void main(String[] args) {
        Generator generator = new Generator(10,30);

        Set<Integer> getallen = generator.geefVerschillendeGetallen(10);
        //Schrijf deze getallen uit ter controle

        Set<Integer> getallenInvolgorde = generator.geefVerschillendeGetallenInVolgorde(10);
        //Schrijf deze getallen uit ter controle
        
    }
 
Voeg nu de klasse Generator toe zodat het hoofdprogramma correct werkt. Deze generator vraagt bij constructie de onder- en bovengrens waartussen hij gehele getallen zal genereren. (Merk op: in tegenstelling tot de bestaande Random-klasse wordt de bovengrens nu wel meegerekend.) Zoals het bovenstaande hoofdprogramma aangeeft, kan deze generator een opgegeven aantal verschillende getallen genereren.
De tweede methode zorgt dat de getallen bovendien in stijgende volgorde zullen uitgeschreven worden.
Tenslotte: indien je een onmogelijke vraag stelt aan de generator (bijvoorbeeld 100 verschillende getallen tussen 10 en 20), dan geeft de methode null terug. Schrijf in het hoofdprogramma een gepaste foutboodschap.