Maak een abstracte klasse Training.
Instantievariabelen (0.5 punten)
De klasse heeft de volgende instantievariabelen:
- naamTraining: naam van de training (String)
- punten: punten die men verdient bij het uitvoeren van de training (int). Deze instantievariabele moet
beschikbaar zijn voor de specialisaties van deze klasse.
- duurTijd: duurtijd van de training in minuten (int). Deze instantievariabele moet
beschikbaar zijn voor de specialisaties van deze klasse.
- opwarming: beschrijving in tekst van de opwarming voor de training (String)
- kern: beschrijving in tekst van de training (String). Deze instantievariabele moet
beschikbaar zijn voor de specialisaties van deze klasse.
- stretchen: beschrijving in tekst van de stretchoefeningen die worden uitgevoerd na de training (String)
Methodes (1.5 punten)
- Voeg twee constructors toe:
- een constructor met een parameter voor alle instantievariabelen behalve de punten instantievariabele.
De parameters worden gebruikt voor het initialiseren van de instantievariabelen en de instantievariabele punten
wordt gelijkgesteld aan 1.
- een constructor met enkel argumenten voor de instantievariabelen naamTraining,
opwarming en stretchen. De constructor initialiseert de opgegeven instantievariabelen, de punten
instantievariabele punten wordt gelijkgesteld aan 1 en de andere instantievariabelen worden niet aangepast.
- Voeg een toString methode toe die een String retourneert van de vorm:
[naamTraining] - [punten] punten
Duurtijd: [duurTijd]
Opwarming:
[opwarming]
Beschrijving:
[kern]
Stretchen:
[stretchen]
- voeg een void abstracte methode bepaalPunten toe zonder argumenten.
- voeg getter methodes toe voor de instantievariabelen
Tips
- Bij String output worden woorden tussen vierkante haken vervangen door waarden van de instantievariabelen.